HTML

paulcoachwadefegyencedzes

Friss topikok

Címkék

Új külső, új célok 2. edzésnap

2013.03.03. 12:04 fegyencedzés

Calisthenic.jpg

2013. február 20. szerda

Mint említettem, a következőkben egy kicsit sűrűbbre veszem az edzésnapokat. A szerda edzés egy kicsit máshogy fog zajlódni, mint a könyvben leírtak szerint. A könyv a "húzódzkodás és a guggolást" sorolja a szerdai napra. Lehet, hogy idővel majd visszatérek ehhez, most viszont mást csinálok. Nézzük csak! A szerdai nap egy picit összetettebb lesz. Ezen a napon mellizmot, bicepszet, hátat és vállat is fogok dolgoztatni.
 
Itt nem fogom bemásolni nektek azt, amit a könyv előír, mert eleve én sem csinálom.
 
Akkor lássuk, hogy én mit is csinálok:
 
Piramis fekvőtámasz:
 
DSC00896.jpg
1. kiinduló helyzet:
    - A karok lehetőleg vállszélességben legyenek, a föld és karod 90 fokot zárjon     
      be. Ne legyen előrébb a tenyered, mint a vállaid!
 
DSC00897.jpg
2. első ütem (első nyomás):
    - A képen talán nem látszik jól, de a mellkasom érinti a talajt, a karok
      ilyenkor derékszöget zárnak be. Ha ez megvan, akkor vissza nyomod magad a
      kiinduló helyzetbe.
 
Gyakorlat:
 
1.
1.2.3.
1.2.3.4.
1.2.3.4.5.
 
 
A most jöhet a mély fekvőtámasz jobbra-balra (bocsi, ha nem ez a hivatalos neve)
Ezt ezen a linken tudjátok pontosan megnézni 1:30-tól:
 
https://www.youtube.com/watch?v=1WmoEAQv-tk
 
 
 
Ebből ha megvan összesen az 5 csúszás (Tehát nem jobbra 5 és balra is, hanem összesen 5), akkor jöhet a pihi.
 
A sorozatot 5x ismételem meg!
 
 
Bicepsz (húzódzkodás súlyok nélkül):
DSC00903.jpg
1. kiinduló helyzet:
    - gyakorlatilag lógsz szépen a húzódzkodón! Ügyelj arra, hogy kb. vállszélességben legyen a kezed és belülről fogj rá a rúdra!
DSC00905.jpg2. első ütem:
     Felhúzod magad, de csak és kizárólag derékszögig! Majd vissza a kiinduló helyzetbe.
Gyakorlat:
1.
1.2.
1.2.3.
sajnos nem tudok ebből még többet húzni, ezért ilyen kevés, de ebből is a cél az 5-ös piramis elérése lesz.
Vállizmok+mellizom felső rész:
DSC00906.jpg1. kiinduló helyzet:
     - Mint láthatod ez egy kezdő pozíció! Ezt azoknak ajánlom, akik szintén most kezdik "élvezni" a húzódzkodás adta 
       örömöket! :) Tulajdonképpen a lábamon nincsen súly és a húzódzkodásnál nem is segítek rá. Legalábbis a
       kiinduló helyzetben semmiképp sem!
 
DSC00907.jpg
 2. első ütem:
    - A húzódzkodásnál mindaddig nem segítek a lábammal, míg érzem, hogy tudom
      húzni magam. A képen én csak és kizárólag akkor segítettem rá lábbal, mikor
      mikor már az orrom elérte a rudat, addig nem!!! Majd visszaengeded magad 
      kiinduló helyzetbe, de a lábadat ekkor sem használod!!! Ez a te becsületed!
      nem vagyok ott, hogy ellenőrizzelek, de saját magaddal "cseszel" ki, mert
      nem fogsz fejlődni, csak jó lassan, ha nem terheled megfelelően az izmaid.
 
Gyakorlat:
 
1.
1.2.
1.2.3.
 
Ebből is 3-5 sorozat (én általában törekszem az 5-re, de van, amikor siralmas és inkább akkor a biztos 3-nál abbahagyom az edzést.
 
 
 
Utószó:
 
Remélem tudtam nektek egy kis támpontot adni és egy kis motivációt az edzéshez. Tudom, hogy nem egyszerű, de nekem egyszer az egyik rendezőm mondta azt a színházban (miután megjegyeztem neki, hogy elég nehéz a dal, amit el kellett énekelnem): - Ha nem lenne nehéz, nem neked kellene énekelni! 
Ennyi! :)
 
Jó pihenést, jó edzést!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://paulcoachwadefegyencedzes.blog.hu/api/trackback/id/tr785113649

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása