HTML

paulcoachwadefegyencedzes

Friss topikok

Címkék

Új külső! Új célok!

2013.02.17. 19:27 fegyencedzés

Calisthenic.jpg

2013. február 17. vasárnap

 

Sziasztok!

Bocsánat, hogy eddig nem írtam semmit sem! Bevallom, azért nem írtam, mert egy kicsit át kellett értékelnem a Fegyencedzés c. könyv nyújtotta lehetőségeket és úgy éreztem, hogy igaz, hogy egy ponton megakadtam az edzésben de mégsem hozta meg azt a fajta fejlődést, amit én vártam! 
Ennek az az oka, hogy valóban a "Friss Hús" edzéstervvel kezdtem, aminek elsősorban az a szerepe, hogy a rehabosoknak szolgáljon visszailleszkedni, vagy azoknak, akik lesérültek. Én úgy érzem, hogy elértem ezt a szintet és ennél már sokkal többre vagyok képes! 
Amúgy sem túl jó a szervezetnek, ha huzamosabb ideig egy dolgot csinál! Úgy döntöttem, hogy az edzést nem hagyom abba, de más módszereket vetek be; olyanokat, amik sokkal inkább az intenzitásra mennek rá! Megpróbálom az izmaimból kihozni egy edzés alkalmából a lehető legtöbbet! Ez nem feltétlen fog több edzést jelenteni, hanem a már Fegyencedzésből jól ismert gyakorlatok felhasználásával változtatok a gyakorlatok struktúráján!
Egy dolgot sajnos el fogok kezdeni használni, az pedig nem más, mint 2db kézi súlyzó!
Amire szerintem most már át lehetne térni, az heti 3-5 alkalmas edzés! Ezt még én sem tudom, hogyan fogom kivitelezni, viszont azt tudom, hogy minden alkalommal más testrészt kell megdolgoztatni. Nem jó dolog kétszer rámenni egymás után ugyanarra.

A blog bejegyzés vasárnap született meg, mert már pénteken (2013. február 15-én újítottam), csak még nem akartam leírni.

 
Az edzés folytatódik, holnap jövök részletekkel! :)
 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://paulcoachwadefegyencedzes.blog.hu/api/trackback/id/tr45085513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kránitz Ferenc 2013.02.26. 00:08:53

Hi
Akkor ennyi lenne blog?
Pedig jó volt követni téged...

fegyencedzés 2013.02.26. 05:36:20

Dehogy! Csak tönkrement az alaplapom és amíg nem tudok újat venni! Nem tudok rendesen blogolni! Igérem a héten próbálok tenni valamit az úgy érdekében. :(

Kránitz Ferenc 2013.02.27. 20:39:23

Hát jó aeddig csinálom a többit:)
süti beállítások módosítása