HTML

paulcoachwadefegyencedzes

Friss topikok

Címkék

Fegyencedzés alapok 9.hét/17. edzésnap

2013.01.29. 20:49 fegyencedzés

Fegyencedzés.jpg

2012. január 28. hétfő

 

Újfent ne haragudjatok, hogy csak most küldöm a hétfői pakkot, de nem volt időm leülni és megírni. Hihetetlen jó érzés tudni, hogy nem csak egyedül én olvasom ezt a blogot és már egyre több ember érdeklődik az edzések menete iránt. Ez engem is inspirál és arra késztet, hogy minél minőségibb dolgot pakoljak ide. 
A mai napon kaptam egy kedves levelet az egyik volt gitáros főiskolai komámtól. Elmondta a véleményét az ismétlések számáról és azt kellett mondjam, hogy tökéletesen igaza volt! Nem hagytam időt a szervezetemnek arra, hogy felvegye a versenyt a gyakorlatok erősségével. Valóban, mikor egyedül edzem itthon, akkor könnyebb azt mondani, hogy nem megy és feladni, mint törni magam a sikerért. De most megtanultam tőle, hogy mennyire fontos, hogy ne siettess semmit sem, és ha kell, akkor tényleg hetekig, hónapokig tyúklépésenként haladjak a gyakorlatokban. Szóval nagyon köszönöm ennek az embernek, hogy elolvasta a blogom ezen részét, és segített megérteni a dolgokat. Nekem is sokkal könnyebb, ha veletek együtt alakíthatom az edzést!
Viszont sok tisztázatlan dolog van még a könyvben leírtakkal kapcsolatban. Most csütörtökön fogok találkozni egy másik barátommal, aki szintén elkezdte ezt az edzést és vele is meg fogom vitatni a könyvben leírtakat. Neki is előre köszönöm, hogy szán rám időt és meg tudjuk ezeket beszélni.
Még egy nagyon fontos dolog! Tényleg nincsenek véletlenek. Az egyik kollegémat láttam ma edzeni az edzőteremben és tátva maradt a szám, mikor láttam, hogy ő is ezzel a módszerrel edz és egy deka súlyt nem használ, mégis olyan szálkás, hogy majdnem elkezdtem belülről nézni a szemhéjam. 
Azt kell mondjam, hogy olyan izomzata van (Robinak), hogy csak néztem! Szeretnék én olyan izmos lenni, mint ő! Ő egy évvel ezelőtt kezdte el az edzést! Azóta minden egyes nap edz és nem feltétlen a könyv szerint halad. Én is csak azért haladok a könyv szerint, mert még nem elég erősek az izületeim ahhoz, hogy komolyabban válogassam össze a gyakorlatokat. Robi, nagyon rendes volt és segített nekem egy gyakorlat kijavításában. Köszönöm neki! Azt hiszem most már az ő szakmai véleményével is találkozhattok majd időközönként ezen a kis blogon!
Most viszont, akkor kezdjünk bele szépen a mai rutinba!

Fekvőtámasz:
3. lépés: fekvőtámasz térdelve (középhaladó):

 

fekvotamasz terdelve.jpgForrás: Paul "Coach" Wade: Fegyencedzés

 

Bemelegítés:

 

2. lépés: Fekvőtámasz előredőlve (haladó) 1x40

Gyakorlat:

 

3. lépés: Fekvőtámasz térdelve (középhaladó):
1x10
2x15

Lábemelés
3. lépés: Hajlított lábemelés fekvésben (középhaladó): 

 

labemeles-hasizom3.jpg

Forrás: Paul "Coach" Wade: Fegyencedzés

 

Bemelegítés:

 

2. lépés: Térdemelés fekvésben (haladó): 1x35
 
 

Gyakorlat:

 

3. lépés: Hajlított lábemelés fekvésben (középhaladó):
1x10
2x15

 

Utószó:
 A mai edzés elején azt gondoltam, hogy milyen könnyű lesz. Valóban az első bemelegítő gyakorlat könnyű is volt! A többi viszont szépen hozta a fáradtságot és az izmok égését! Továbbra is várom, hogyha van esetleg észrevétel vagy jó tanács az edzéshez! 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://paulcoachwadefegyencedzes.blog.hu/api/trackback/id/tr655051856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása