HTML

paulcoachwadefegyencedzes

Friss topikok

Címkék

Fegyencedzés alapok 7.hét/14. edzésnap

2013.01.18. 21:08 fegyencedzés

Fegyencedzés.jpg

2012. január 18. péntek

 

Ma is elvégeztem a kötelező edzést, viszont most annyi új lesz fent a honlapon, hogy már a guggolásból szintet léptem, így most abból már a 3. lépcső kezdőjét csinálom majd. Sajnos a húzódzkodás az valamiért iszonyatosan gyérül megy, úgyhogy, azzal még el leszek egy ideig....
A hétvégén, viszont megcsinálom nektek a táplálkozásról ígért kis blogomat is, bár attól ne várjatok csodát, nem vagyok szakértő, és én is csak a saját tapasztalataim után tudok beszélni.
Akkor kezdjük is el, a mai edzést.

 

2. lépés: Húzódzkodás: (haladó)
Vízszintes húzódzkodás:

 Húzódzkodás2.jpg

Forrás: Paul "Coach" Wade: Fegyencedzés

 

Bemelegítés:

2x10 (pihenők közte 1 perc)

 

Gyakorlat:

1x10
1x10 (pihenők 1 perc)
1x8 (azt hittem, hogy belerajzolok egy Mona Lisa-át a gatyámba!!!)

3. lépés: Guggolás
Guggolás támasszal (kezdő)

guggolas3.jpgForrás: Paul "Coach" Wade: Fegyencedzés

Itt most egy picit másként lesz, mint eddig. Hogy hatékonyabb legyen az edzés, és ne csak az új gyakorlatot hajtsuk végre, amit a képen látunk, én picit eltértem a könyvbeli javaslattól. A könyv, azt mondja, hogy úgy kellene edzeni, ha pl. a haladó szinten tartunk, akkor a bemelegítésnek a középhaladó szint felét kellene megcsinálni, majd áttérni a haladó szintre. Tehát ebben az esetben azt fogom csinálni, hogy megcsinálom bemelegítésként a 2. lépés: Guggolás (Bicska) haladó szintjét - ami ebben az esetben 3x40 (ami 120 guggolás lesz, a könyv szerint ennek a felét kellene megcsinálni 60-at, és utána áttérni a 3. lépés: Guggolás (támasszal) kezdő szintjére, ahol az ismétlés szám 1x10 lenne). Tehát én akkor úgy csinálom, hogy a 2. lépés haladó szint a bemelegítés (guggolás bicska 3x40), majd pedig a rendes gyakorlat, 3. lépés: Guggolás (támasszal) 1x10.

Bemelegítés:

2. lépés: Guggolás Bicska (Haladó)

3x40 (közte 1 perces pihenők)

Gyakorlat:

3. lépés: Guggolás támasszal (Kezdő):

1x10

Utószó:
 
Ma nem viszem túlzásba a magyarázatot, inkább azt mondom, hogy valaki mondjon nekem véleményt arról, hogy mikor a vízszintes húzódzkodást csinálja, akkor neki melyik testrésze fáj, mert én bevallom, hogy az alkarom fáj rettenetesen és elviekben nem annak kéne bedurrannia, hanem a vállaknak, és a hátnak. Lehet, hogy valamit rosszul csinálok. De, lehet, hogy az is sokat számít, hogy Mekk Elek-módon van összeállítva a húzódzkodó rudam is. :D
Várom a véleményeteket!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://paulcoachwadefegyencedzes.blog.hu/api/trackback/id/tr335026144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása