HTML

paulcoachwadefegyencedzes

Friss topikok

Címkék

Új külső, Új célok 1. edzésnap

2013.03.02. 19:56 fegyencedzés

Calisthenic.jpg

2013. Február 18. hétfő

Sziasztok!
Minden kedves blogkövetőtől szeretnék elnézést kérni, de sajnos tönkrement az alaplapom és nem tudtam előbb úgy gépközelbe kerülni, hogy rendesen tudjam folytatni.
Az edzésem struktúrája megváltozott. Rájöttem, hogy most már a Friss Hús edzésterv kevés ahhoz, hogy intenzíven tudjak fejlődni. Tudom, hogy még nem értem el mindenből a 6. lépést, de a szervezetem úgy kívánta meg, hogy valami komolyabbat kell most már kezdeni. 
Természetesen, megpróbálom nem megszakítani, és ide feltölteni azokat a lépéseket, amik könyvben kronológiailag követik egymást, de mindig fel fogom tüntetni, hogy én mennyivel térek el ezektől. Ez azért gondoltam így, mert van akinek tényleg jobb, ha a könyv szerint halad. De azoknak is szeretnék segíteni, akik egy kicsit gyorsabban szeretnének fejlődni. Akkor vágjunk is bele.
 
Fekvőtámasz:
 
3. lépés: Fekvőtámasz térdelve
 
fekvotamasz terdelve.jpg                      Forrás: Paul "Coach" Wade: Fegyencedzés
 
Bemelegítés:
 
1 x 15 
 
Gyakorlat: Figyelem! Itt fogok eltérni a könyv szerinti ajánlástól:
 
A könyv ezt írja elő:

3 x 50 ismétlés

Amit én csinálok itthon:

Tehát megállsz kiinduló helyzetben, ahogy a kép is mutatja. Utána nyomsz egy darab fekvőtámaszt, majd egy másodpercnyi pihi, aztán nyomsz kettő fekvőtámaszt, majd megint egy másodpercnyi pihi, majd nyomsz egymás után 3 fekvőtámaszt, majd megint egy másodperc pihi, majd nyomsz egymás után egyszerre 4 fekvőtámaszt, majd megint egy másodperc pihenés és megint nyomsz egymás után egyszerre most már 5 fekvőtámaszt.

1.

1.2.

1.2.3.

1.2.3.4.

1.2.3.4.5.

Ez után egy perc pihenő ajánlott, én nem szoktam egy perc pihit tartani, hanem kapásból a következő gyakorlatra lépek (próbálom egy videóbeszúrással illusztrálni) :

https://www.youtube.com/watch?v=1WmoEAQv-tk&list=FL5WB6FaWoCvFDK909T3GeFg&index=7

Ebben a videóban láthatjáok kb. az 1:30-tól!

Én úgy szoktam, hogy jobb oldalon kezdem a tartást és mikor átsiklom a bal oldalra, az számít egynek. Mikor visszajövök jobb oldalra, akkor az már kettő, és így addig folytatom, míg el nem érem az ötöt! Az elején kb. 3-nál összeestem.

 

Lábemelés+hasizom:

3. lépés: Hajlított lábemelés fekvésben:

labemeles-hasizom3.jpg

 Forrás: Paul "Coach" Wade: Fegyencedzés

  

Bemelegítés:

 

1 x 15

Gyakorlat:

Ahogy a könyv szerint kellene:

 3x30 (az ismétlések között 1 perces pihenővel)

 

Ahogy most én csinálom:

1.

1.2.

1.2.3.

1.2.3.4.

1.2.3.4.5.

 

Utószó:
 
Azt gondolom, hogy mindenki döntse el maga, hogy neki melyik a legjobb! Én most biztos, hogy így fogom csinálni, mert a szervezetnek is kell a változatosság. Továbbra is várom a véleményeket és az észrevételeiteket az edzéssel kapcsolatban.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://paulcoachwadefegyencedzes.blog.hu/api/trackback/id/tr775112653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása