HTML

paulcoachwadefegyencedzes

Friss topikok

Címkék

Fegyencedzés alapok 8.hét/16. edzésnap

2013.01.26. 09:07 fegyencedzés


Fegyencedzés.jpg

2013. január 25. péntek

Bocsánat, hogy csak most töltöm fel szombat reggel, de nem nagyon volt időm itt ülni és megírni még ezt a keveset sem. Mielőtt elkezdenék írni nektek, elmondom, hogy jó lenne, ha jönnének visszajelzések az edzésmenettel kapcsolatban, mert az rendben van, hogy írom, amit csinálok, de amiket itt kérdezek, arra nem érkeznek észrevételek. Ez pedig jó lenne, mert segítené az én munkámat is.
A mai napon azt hiszem, hogy vízválasztóhoz értem (nem, nem jött át Mózes barátom az Uristen@menny.hu-ból), csak pusztán arról van szó, hogy valamiért nagyon nem megy nekem a húzódzkodás. Mindenből tudok szépen haladni, de abból az egyből szerintem tragédia, hogy nem fejlődöm hétről-hétre. Például múlt héten viszonylag egész jól ment és egyetlen Milka terméket sem találtam a gatyámban az edzés után, de tegnap, amit produkáltam az valami fergeteges gagyizás volt... Biztos, hogy szellemileg is nagyon fontos, hogy ott legyél az edzésen és mikor már úgy állsz neki, hogy úgy sem fog menni, akkor tényleg tragikus eredmények születnek. Szerintem pont így voltam ezzel én is tegnap.

Húzódzkodás:

2. lépés: Vízszintes húzódzkodás (haladó):

Húzódzkodás2.jpgForrás: Paul "Coach Wade": Fegyencedzés

Azt gondoltam tegnap, hogy muszáj lenne valamit változtatni a bemelegítés és az edzés menetén, hogy (csak ennél a gyakorlatnál) ne fáradjak ki rögtön a bemelegítésnél! Ezért újra átolvastam a könyvet a bemelegítések résznél és valami olyasmire jutottam, hogy bőven elég lenne mindig az előző szint (amin már túl vagy) ismétléseiből legfeljebb 12 csinálni. Tehát, ha ebből a gyakorlatból nekem most a 3x30 lenne a cél, akkor szépen azt kellene csinálni, hogy bemelegítésnek húzok 1x12-őt és utána már a megyek is a 3x30-ra. Ezt próbáltam tegnap megcsinálni, hát ez idegesítőbbre sikerült mint Csehov: Három nővér c. műve.

Bemelegítés:

 

1x12 (szerintem itt maradhat több idő a pihenésre, mint 1 perc, mert ez még csak bemelegítés)

Gyakorlat:

 

A cél a 3x30 lett volna....

1x15

1x6

1x8

Komolyan mondom, hogy nem tudom miért nem megy ebből több, ahelyett hogy előre haladnék úgy érzem, hogy visszafelé veszi az irányt a testem. De, amúgy szerintem még lehet, hogy azzal van a baj, hogy a gyakorlathoz használt asztal magassága nem akkor, mint ami a képeken látszik, hanem a hátam egy picit hozzáér a földhöz. Így valószínűleg nem zárom be a megfelelő szöget és nehezebb... Nem tudom. Ha nagyon nem megy, akkor szintet fogok ugrani... Valamit muszáj vagyok csinálni, mert ez így nem nyerő.

Guggolás

3. lépés: Guggolás támasszal (középhaladó)

guggolas3.jpgForrás: Paul "Coach" Wade: Fegyencedzés

Azt hiszem, hogy ebből nem is baj, ha gyorsabban haladok, mert tényleg nem olyan vészes! A következő lépés az már biztos, hogy az lesz.
 
 

Bemelegítés:

 

2. lépés: Guggolás Bicska (haladó)

1x40

Gyakorlat:

 

3. lépés: Guggolás támasszal (középhaladó)

1x10

2x15

Utószó:
 
Azt gondolom, hogy így az edzés, ma egy picit lájtosra sikerült. Nem is érzem most szombat reggel a hatását. Lehet, hogy most már kezd a szervezetem hozzászokni a szintekhez, mert nem igazán tudok vele gyorsan haladni. Mindenesetre igyekszem végig csinálni, ahogy ígértem.
Várom nagyon a visszajelzéseteket

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://paulcoachwadefegyencedzes.blog.hu/api/trackback/id/tr135044444

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása